יום שלישי, 17 באפריל 2012

מעבר דירה? מעבר משרד? עשה את זה בצורה הנכונה ביותר

כל אחד בעת מעבר דירה או משרד חושב לעצמו שההובלה זו לא בעיה והוא יכל לבצע זאת לבדו בלי לשכור שירותים המתמחים בזה, אל תתבלבלו דווקא הדבר הפשוט ביותר בעצם הדבר המסובך ביותר. אם בכל זאת לקחתם על עצמכם הובלה עצמית תצפו לכאבי גב ורגליים בימים הקרובים שיגרמו לכם להצטער שלא בחרתם בחברת הובלות.

כשעשיתם את הבחירה הנכונה והחלטתם לקחת חברת הובלות תתחילו לבצע סקר שוק על חברות הובלות באזור בו אתם גרים, תשמעו הצעות והבטחות ובסוף תבחרו את החברה שהכי מתאימה לכם מבחינת תנאים ומבחינה כלכלית. כשמצאתם את חברת ההובלות שאתם סומכים עליה שתעשה את המעבר בדרך הפשוטה שיש מומלץ לארוז את כל הציוד לארגזים כך שההובלה תהיה פשוטה יותר. תקחו קרטונים קשיחים שלא יתפרקו באמצע או יקרעו, בנוסף תבדקו אולי חברת ההובלות שלכם תספק לכם קרטונים כאלו ללא עלות או עלות נמוכה .

אם מדובר על ציוד גדול וכבד מומלץ לעטוף אותו בניילון פץ-פץ למקרה בו הציוד יקבל מכה אך הניילון יגן על הציוד כמו שעטפתם אותו, ובנוסף מומלץ לרשום על כל קרטון מה התכולה שלו ואם הדבר שביר או לא שביר כך שהמובילים ידעו בוודאות על מה להגן יותר. אל תערבבו חפצים שונים בארגזים כי כשתגיעו לבית או למשרד תוכלו לדעת איפה כל דבר נמצא.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה