יום חמישי, 12 באפריל 2012

הובלות דירה בזול

הובלות דירה בזול,

מעט אנשים נשארים במשך כל החיים שלהם באותו מקום , ורוב האנשים עוברים לפחות דירה אחת בכל חייהם ואפילו מספר פעמים . לעבור דירה זה תהליך אינו פשוט ומלא בסיבוכים , והסיבוכים רק מתעצמים כאשר בחרתם בחברת הובלות זולה . כדי לתפוס חברת הובלות אמינה ורצינית אף פעם אל תחכו לרגע האחרון וקבעו עם חברת ההובלות מספר חודשים לפני המעבר כך לא תהיו לחוצים ותהיו מוכנים למעבר בלי עצבים או כעס .

לחלק מחברות ההובלות יש שירותים נוספים כגון אריזה כחלק מההובלה , כדי לנצל את זאת תצטרכו לבקש מהחברת הובלות כמה ימים לפני המעבר שיגיעו ויארזו לכם את הציוד בביתכם ובנוסף יש לרוב חברות ההובלה מחסני אחסון למקרה ותצטרכו לעזוב את הבית מוקדם מהתאריך שנקוב ולא יהיה לכם איפה להשים את הציוד שהוצאתם מביתכם .

אף פעם אל תחסכו בהוצאות על חברת הובלות זולה שאין לה ניסיון בנושא הזה ונותנת הבטחות שאינה יכולה לעמוד בה , לא כל בעל משאית או שם של הובלות נמצא כאמין או כמישהו בעל אחריות רבה . בהובלות דרושה מיומנות רבה במיוחד אם מדובר בהובלות של ארונות או שידות שדורשים פירוק והרכבה ובדיוק מהסיבה הזו מומלץ לוודאות שהמובילים ששכרתם יודעים את עבודתם ולא יפגעו באחד מהרהיטים שלכם ותצטרכו לשלם על הנזקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה